Известие

Collapse
No announcement yet.

избор на Алфа 166???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колега аз лично преди да си купя мойта Алфа изчетох всички теми в 166 форума.... Като цяло подръжката им е доста скъпа, но ( без да се опитвам да създавам ненужни спорове) останах с впечатлението че 2.0ТС двигателя се чупи доста по често и се хвърлят доста по често пари за него. Естествено (недай си Боже) ако се повреди дизела няма как ще трябва да се хвърли една доста солидна сума за да се оправи но пък ще е веднъж. Голям + на дизела са и 6те предавки (поне за мен). Това е първата дизелова кола която притежавам и съм много много доволен.
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
    Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

    Comment


    • #17
      А темата много застанала, рано съм си легнал alvanovo, гледай сега приятелю - не ги слушай специалистите, по принцип всичко по колите е направено глупакоустойчиво и при бензина и при дизела трябва да има някаква много голяма причина /обикновено задкормилното устройство, или несменяне на консумативи/ за да се строши. Никой не прави двг-ли да раждат на всеки 50 000км най-малко пък Алфа. А дизелждиите не могат/не искат да разберат, че дизела при леките коли бавно и сигурно си отива там откъдето е дошъл Един приятел си взе Пасат V6 TDI, гори му 30лв градско, качи на Алфата и като му ги наредих до 4-та и вика еййййййй трябваше пак бензин да си взема
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #18
        2.0 ТС (толкова чупещия се двигател) за година и половина близо съм се разминал само със смяна на съединител вече взех да се плаша за мойта кола.. просто неще да се счупи (само да не я урочасам) Иска си хубаво масло, изобщо обслужване на време и си ок.
        Аз просто не мога да си представя, че горивото което е за топлене ще ме предвижва бензина си е истинското гориво за автомобил. Макар, че за нащи ефтини чуруци дет единственото им предназначение им е да те закарат от едно място до друго дали ще е бензин, дизел, на газ на метан е се в гъз, друг е въпроса ако си обичаш колата и фъргаш пари по нея
        landikar
        Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от isoiso
          Първоначално публикувано от Connor
          Първоначално публикувано от isoiso
          Ами аз ако си сложа компресор и нитро?
          Ще си най-големият балък, защото ще излезе по-скъпо от един голям хубав двигател?
          Въх сериозно ли е? точно се бях засилил към денонощния да си купувам айде лека на всички утре ще видя докъде е стигнал вечния сериал
          ама и ти хептен не искаш да погледнеш истината в очите...

          аз след втория основен ремонт на бензинов туинспарк прогледнах де, остава ти още един

          и предпочитам да сменя 5 турбини (не че някой досега ги е сменял, ама да кажем) отколкото основен ремонт в БГ на 16в ТС

          за присаждането на лимузина от клас 166 на вторични уредби, подходящи за Поло моноинжекция и прочие, въобще не коментирам, че там ще зачекнем тежки социални аспекти
          '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
          '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
          '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от isoiso
            Първоначално публикувано от valjo
            особено от гледна точка чип тунинг, 2.4JTD е мотора... с чип върви като 2.5 V6
            Най-малкото, даже съм чувал че върви като 3.0 И редиш предавки в несвяст, 1-та е къса като на микробус Ивеко.
            Айде пак я започнахме valjo Бензин vs Дизел - честно казано и двете ги мразя! Най-добре си е динозавърска пръдня - 10лв/100км.
            ти си чувал, а аз ти цитирам човек карал и двете

            1вата била къса, а на бензинката 2рата поема ли при движение в задръстване или ?? ааа да угасне, айде нема нужда имал съм 16в ТС, знам кво е.... JTDто може да се кара на 3та в диапазона от 10 до 80км/ч ... което в градски условия си е автоматик направо ама това едва ли е най важното
            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от isoiso
              Въртящия момент върши много добра работа. Например за теглене на ремаркета. Аз предпочитам киловати. Ето какво дават по книжка:
              2,0TS - 155к.с. - 187Nm - 0-100 - 9.6сек
              2,4JTD - 136к.с./явно по-старото/ 304Nm/почти двойно/ - 9,9сек.
              2,0 турбо /айде да сравняваме турбо с турбо/ 205к.с. 279Nm/пак по-малко/ - 8.1сек
              Въобще от всички мотори JTD е с най-слаби показатели, айде по-новия мотор ще върви с най-слабия бензинов на едно.
              това са аргументите на интернет рейсър в стил тунинг.бг

              колко е акциза викаш на 2.0 V6 TB?? колко точно е прост за обслужване 6 цилиндров турбо бензинов мотор ? и прочие...

              от гледна точка на чип тунинг, само турбо моторите имат съществен прогрес от тази процедура - т.е. JTD и 2.0 V6TB

              втория има 5к акциз ако е 148кВ, и не мога да смятам до толкоз -ако е 151кВ
              за 5000лв грешни пари дадени на държавата мое си земеш чисто ново турбо, перфектен чип и комплект високоскоростни гуми, примерно
              това съчетано с разход 8-9 при скорости 180-200 ....

              където 2.0V6TB просто ще ти строши главата от харч
              '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
              '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
              '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от valjo
                Първоначално публикувано от isoiso
                Въртящия момент върши много добра работа. Например за теглене на ремаркета. Аз предпочитам киловати. Ето какво дават по книжка:
                2,0TS - 155к.с. - 187Nm - 0-100 - 9.6сек
                2,4JTD - 136к.с./явно по-старото/ 304Nm/почти двойно/ - 9,9сек.
                2,0 турбо /айде да сравняваме турбо с турбо/ 205к.с. 279Nm/пак по-малко/ - 8.1сек
                Въобще от всички мотори JTD е с най-слаби показатели, айде по-новия мотор ще върви с най-слабия бензинов на едно.
                това са аргументите на интернет рейсър в стил тунинг.бг

                колко е акциза викаш на 2.0 V6 TB?? колко точно е прост за обслужване 6 цилиндров турбо бензинов мотор ? и прочие...

                от гледна точка на чип тунинг, само турбо моторите имат съществен прогрес от тази процедура - т.е. JTD и 2.0 V6TB

                втория има 5к акциз ако е 148кВ, и не мога да смятам до толкоз -ако е 151кВ
                за 5000лв грешни пари дадени на държавата мое си земеш чисто ново турбо, перфектен чип и комплект високоскоростни гуми, примерно
                това съчетано с разход 8-9 при скорости 180-200 ....

                където 2.0V6TB просто ще ти строши главата от харч


                защо си правил основни ремонти на бензиновия си мотор, поради каква причина, какво се е случило?

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от alvanovo
                  Първоначално публикувано от valjo
                  Първоначално публикувано от isoiso
                  Въртящия момент върши много добра работа. Например за теглене на ремаркета. Аз предпочитам киловати. Ето какво дават по книжка:
                  2,0TS - 155к.с. - 187Nm - 0-100 - 9.6сек
                  2,4JTD - 136к.с./явно по-старото/ 304Nm/почти двойно/ - 9,9сек.
                  2,0 турбо /айде да сравняваме турбо с турбо/ 205к.с. 279Nm/пак по-малко/ - 8.1сек
                  Въобще от всички мотори JTD е с най-слаби показатели, айде по-новия мотор ще върви с най-слабия бензинов на едно.
                  това са аргументите на интернет рейсър в стил тунинг.бг

                  колко е акциза викаш на 2.0 V6 TB?? колко точно е прост за обслужване 6 цилиндров турбо бензинов мотор ? и прочие...

                  от гледна точка на чип тунинг, само турбо моторите имат съществен прогрес от тази процедура - т.е. JTD и 2.0 V6TB

                  втория има 5к акциз ако е 148кВ, и не мога да смятам до толкоз -ако е 151кВ
                  за 5000лв грешни пари дадени на държавата мое си земеш чисто ново турбо, перфектен чип и комплект високоскоростни гуми, примерно
                  това съчетано с разход 8-9 при скорости 180-200 ....

                  където 2.0V6TB просто ще ти строши главата от харч


                  защо си правил основни ремонти на бензиновия си мотор, поради каква причина, какво се е случило?
                  ми щото се опитвах да го накарам да върви ... каране на цялата газ ... и то колко му трябва....
                  чипосвах го, файда никва.... и така
                  ама това се пак е 1.6туинспарк, не 2.0, но и на 145ца а не на 166ца...
                  '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                  '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                  '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от valjo
                    Първоначално публикувано от alvanovo
                    Първоначално публикувано от valjo
                    Първоначално публикувано от isoiso
                    Въртящия момент върши много добра работа. Например за теглене на ремаркета. Аз предпочитам киловати. Ето какво дават по книжка:
                    2,0TS - 155к.с. - 187Nm - 0-100 - 9.6сек
                    2,4JTD - 136к.с./явно по-старото/ 304Nm/почти двойно/ - 9,9сек.
                    2,0 турбо /айде да сравняваме турбо с турбо/ 205к.с. 279Nm/пак по-малко/ - 8.1сек
                    Въобще от всички мотори JTD е с най-слаби показатели, айде по-новия мотор ще върви с най-слабия бензинов на едно.
                    това са аргументите на интернет рейсър в стил тунинг.бг

                    колко е акциза викаш на 2.0 V6 TB?? колко точно е прост за обслужване 6 цилиндров турбо бензинов мотор ? и прочие...

                    от гледна точка на чип тунинг, само турбо моторите имат съществен прогрес от тази процедура - т.е. JTD и 2.0 V6TB

                    втория има 5к акциз ако е 148кВ, и не мога да смятам до толкоз -ако е 151кВ
                    за 5000лв грешни пари дадени на държавата мое си земеш чисто ново турбо, перфектен чип и комплект високоскоростни гуми, примерно
                    това съчетано с разход 8-9 при скорости 180-200 ....

                    където 2.0V6TB просто ще ти строши главата от харч


                    защо си правил основни ремонти на бензиновия си мотор, поради каква причина, какво се е случило?
                    ми щото се опитвах да го накарам да върви ... каране на цялата газ ... и то колко му трябва....
                    чипосвах го, файда никва.... и така
                    ама това се пак е 1.6туинспарк, не 2.0, но и на 145ца а не на 166ца...


                    значи в такъв случай може да се предположи, че при една нормална експлоатация 2,0TS би се представил не по-лошо от всички останали мотори на Алфа?

                    Comment


                    • #25
                      Може обаче ако аз съм я карал преди това все по магистрали с над 200 като колата постоянно седи в 7000 оборота шанса да се скапе е 40 пъти по голям от това ако е дизел, или голям бензинов мотор, пък ти ако искаш и с 20 я карай като купиш. За пореден път пиша и аз харесвам повече бензин, но за 166 2.0Т.С не е подходящ. Всеки сам си избира обаче погледнете пак има и то QV за продажба зарад счупен мотор. А и това където дизела бил по скъп хич не е проблем защото Т.С извънградско съм докарвал до към 15 при абсолютно изрядна кола докато дизела повече от 9 не ще каквото и да го правиш. И имайте предвид че за 7000 8000 читава 166 няма с какъвто и мотор да е ще има ядове

                      Comment


                      • #26
                        Айде сега няма да си убием децата, Алфите са хубави с каквито и да са мотори, лаф да става. Иначе на мен ми гори градско 14 газ, извънградско 9, + малко бензин разбира се. И това като се има впредвид, че колата се кара постоянно в режим 80%, което си е яко каране. И аз не съм привърженик на каране постоянно в критични обороти, за мен 2.0TS с тая скоростна кутия не трябва да се кара с над 200 Относно дизела положението е все още търпимо, дискусия да върви Поздрави на всички участници
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #27
                          едва ли мотора 2,0 ще се скапе толкова бързо, колкото пишете
                          а и 200 не се карат всеки ден

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от alvanovo
                            едва ли мотора 2,0 ще се скапе толкова бързо, колкото пишете
                            а и 200 не се карат всеки ден
                            особено ако колата е нова от магазина, със сигурност ...

                            ако не ....

                            всеки е свободен да прави избори, и да си носи последиците от тях
                            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от isoiso
                              А темата много застанала, рано съм си легнал alvanovo, гледай сега приятелю - не ги слушай специалистите, по принцип всичко по колите е направено глупакоустойчиво и при бензина и при дизела трябва да има някаква много голяма причина /обикновено задкормилното устройство, или несменяне на консумативи/ за да се строши. Никой не прави двг-ли да раждат на всеки 50 000км най-малко пък Алфа. А дизелждиите не могат/не искат да разберат, че дизела при леките коли бавно и сигурно си отива там откъдето е дошъл Един приятел си взе Пасат V6 TDI, гори му 30лв градско, качи на Алфата и като му ги наредих до 4-та и вика еййййййй трябваше пак бензин да си взема
                              Колега, що тогава караш на газ като бензина бил много икономичен
                              Giulietta 1,6 JTDm 2013
                              156 SW 1,9 JTD 2003

                              Comment


                              • #30
                                Така я взех
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X